9 Ocak 2012 Pazartesi

BEZ BEBEK YAPIMI

30 yıldır bez bebek yapıyor 
Son yıllarda sanat ve meslek eğitimi konularında hizmet veren birçok kurs bulunuyor. Bu kurslara katılmanın yanı sıra kendi yeteneklerini ilerleterek evden para kazanmaya başlayan birçok kişi de bulunuyor. Evde bez bebek yaparak geçimini sağlayan Nilgün Kurt da onlardan biri. Bez bebek yapmaya yaklaşık 30 yıl önce kızına hamileyken başlayan Kurt, bu işe ilk hobi olarak başlamış: ‘O zaman yaptığım bebekleri arkadaşlarıma armağan ediyordum. Benim asıl işim reklamcılık ve tiyatro yöneticiliğiydi. Ama bir süre sonra işsiz kaldım ve çevremin tavsiyesiyle bez bebek yapmaya başladım. Özellikle bebeklerin malzemeleriyle ilgili çok araştırma yaptım ve bez bebekleri profesyonel olarak yapmaya başladım. Öyle ki bebekler çocuğum gibi oldular.’ Her biri 80 YTL olan bez bebeklerden ayda ortalama 15-20 tane yaptığını belirten Kurt, kendi emeğiyle evinde ürettiği bebeklerden geçiminin büyük bir kısmını sağladığını söylüyor. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder