9 Ocak 2012 Pazartesi

EVDE PUZZLE YAPIMI


Puzzle yapıyor, para kazanıyor 
BİRÇOK kişinin kafasını dağıtmak için ya da hobi olarak uğraştığı puzzle yapımı evde para kazanmayı sağlayan en ilginç uğraşlardan biri. Dört yıl önce hamileliği döneminde puzzle yapmaya başlayan ve şimdilerde yaptığı puzzle’lardan para kazanan 35 yaşındaki Neşe Kılavuz bu işin kendisini aynı zamanda rahatlattığını da belirtiyor. Aslında muhasebecilik yapan ve boş zamanlarında puzzle yaparak geçimine katkıda bulunan Kılavuz işyerindeki arkadaşlarının da puzzle yapmaya merak saldığını anlatıyor: ‘İşyerimde öğle saatlerinde arkadaşlarımla birlikte yaptığım puzzle’lar var. Ayrıca bir de akşamları çocuğumu uyuttuktan sonra yaptığım puzzle’lar var. Dolayısıyla haftada en az iki puzzle bitiriyorum. Gelen fazla puzzle’ları ise etrafımdakilere verip onlara da para kazandırmış oluyorum. Puzzle başına 50 YTL alıyorum ve dolayısıyla ayda 200-400 YTL kazanıyorum. Ama evde oturup yapsam daha çok kazanırım.’

25 yorum:

  1. Merhaba,
    Bu puzzle'ları kimin için yapıyorsunuz? Ben de puzzle yapmayı çok seviyorum ancak bu işten para kazanabileceğimi hic dusunmemistim. :)

    YanıtlaSil
  2. bende puzzlle yapmayı çok seviyorum ama bu işten para kazanılacağı hiç aklıma gelmemişti bunu nasıl yapacağımı rica etsem söylermisiniz yani nereye başvurabilirim

    YanıtlaSil
  3. Evren Avdan
    Bende çok severek ve zevkle ilgileniyorum rica etsem nereye başvurabileceğimi yazabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  4. Komşumuzun kızının bir Puzzle'ı tamamlaması için 7 ay uğraştığını biliyorum :) Kesinlikle sabır işi.

    YanıtlaSil
  5. Komşumuzun kızının bir Puzzle'ı tamamlaması için 7 ay uğraştığını biliyorum :) Kesinlikle sabır işi.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba. Ben küçüklüğümden beri puzzle yapıyorum. 14 yaşındayım. 2000 lik yapıyorum. Yapamadığınız veya yarım kalmış puzzle'larınız varsa,sizden alıp yapıp size geri ulaştırabilirim. İletişim Bilgilerim:
    Cep: 05534977251
    E-Mail: ayca.2002@hotmail.com veya aycaruveyda@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. Bende adanadan puzzle yapiyorum yaptirmak istediginiz yada yarim kalmiş varsa yollayin hemen yapip yolluyayim yaptirmak istediginiz buzleyi ben degil diz aliyorsunuz iletisim adresi atakan_elif_0144@hotmail.com iletisime gece bilirsiniz

    YanıtlaSil
  8. Puzzle yapamayıp sahip olmak isteyenlere uygun fiyata sipariş puzzle yapabilirim. Bugüne dek 1000 üzeri puzzle yaptım ve elimde de bitmiş çerçeveli puzzlelar da mevcuttur. İletişim için lütfen bana mail atın yalkinerk@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. PUZZLE YAPMAYI ÇOK SEVİYORUM BÖYLE İŞ İMKANINA NEREDEN ULAŞABİLİRİM?
    AYRICA 1000 PARÇALIK PUZZLE 3-4 GÜNDE TAMAMLIYORUM. BİLGİ VEREBİLİR MİSİNİZ?
    dilekkurtuygur@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. PUZZLE YAPMAYI ÇOK SEVİYORUM BÖYLE İŞ İMKANINA NEREDEN ULAŞABİLİRİM?
    AYRICA 1000 PARÇALIK PUZZLE 3-4 GÜNDE TAMAMLIYORUM. BİLGİ VEREBİLİR MİSİNİZ?
    dilekkurtuygur@gmail.com

    YanıtlaSil
  11. PUZZLE YAPMAYI ÇOK SEVİYORUM BÖYLE İŞ İMKANINA NEREDEN ULAŞABİLİRİM?
    AYRICA 1000 PARÇALIK PUZZLE 3-4 GÜNDE TAMAMLIYORUM. BİLGİ VEREBİLİR MİSİNİZ?
    dilekkurtuygur@gmail.com

    YanıtlaSil
  12. Puzzle yapmayı çok seviyorum.
    Sizin için de yapabilirim.
    0506 599 4647

    YanıtlaSil
  13. Evde istediginiz puzzle i yapabiliriz. Tel 535 7673603

    YanıtlaSil
  14. İyi günler halla devam ediyor mu evde puzzle yapma işi ilgileniyorum yazarsaniz seviniri

    YanıtlaSil
  15. Istediginiz puzzle lari yapabilirim.Çerçevelenmiş hazir puzzle larim ds var .Ilgilenenlere haticem.ozmen22@gmail.com

    YanıtlaSil
  16. Mrb..Puzzle yapmak benim için çocukluğumdan beri bir nevi terapi.Keyiflenerek,vaktin nasıl geçtiğini anlamadan puzzle yapmak beni çok mutlu ediyor. Şayet uygun olursa puzzle’larınızı yapmak isterim.. Paylaştığım mail adresimden bana ulaşabilirsiniz.. Teşekkürler..
    seraykoyuncu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  17. Merhabalar. İstediğiniz puzzle'ın resmini mail adresime yollayın. Sizin icin onu alıp çerçeveletip uygun bir fiyata size satarım. Kargo ile güvenli bir şekilde puzzle' ınız evinize ulaşır.
    Sinemdrmss09@gmail.com

    YanıtlaSil
  18. Merhaba. Ben Ankara'da ikamet etmekteyim. Hoby olarak puzzle yapiyorum ve kazanca donusturmek istiyorum. 3000 parcayi en gec 1 haftada tamamliyorum. Siparis olursa daha kisa surelerde tamamlarim.

    YanıtlaSil
  19. Bende İzmir'de yaşıyorum ve ev hanimiyim.yardimci olursanız bende puzzle yaparak para kazanmak istiyorum

    YanıtlaSil
  20. Puzzle yapıyorum, bursalıyım ilgilenen olursa yardimci olabilirim uygun bir sekilde

    YanıtlaSil
  21. Bende İstanbul'de yaşıyorum.yardimci olursanız bende puzzle yaparak para kazanmak istiyorum

    YanıtlaSil
  22. merhaba puzzle yapmayı sevenlerdenim bende konyada yaşıyorum ve 1000lik puzzle en fazla bir buçuk gün içerisinde bitiriyoruz ablamla para kazanmayı bizde isteriz yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler

    YanıtlaSil
  23. İzmir Bayraklıdan evden pazzıl yaparak para kazanma fikri oldukça güzel bir fikir. Bende pazzıl yapmayı seven biri olarak nasıl bir yol çizmemiz gerekiyor bilgi verirseniz çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  24. İstediğiniz parça puzzle istediğiniz tarihte teslim ederim yaptırmak isteyenler hediyesepetim09 instagram adresimden ve 05319974286 ulaşabilirsiniz. İlginize teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
  25. Merhaba. En çok sevdiğim, başlayıp bitirmek için sabırsızlandığım bu yüzden çok kısa sürede yaptığım hobimi işe çevirmek isterim. Geri dönüşünüzü rica ederim.

    YanıtlaSil